روش های نوین افزایش بازدید اینستاگرام
نوشته شده توسط : پیمان احمد پور

امروزه اینستاگرام یکی از قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی در بخش مارکتینگ تشخیص داده شده است. یکی از جذابیت های این شبکه وجود تصاویر جذاب و امکان هدایت مشتری به فروشگاه اینترنتی است که باعث شده همه به دنبال افزایش بازدید پیج خود در اینستاگرام باشند.

خرید ویو اینستاگرام

به همین دلیل است که با افزایش دنبالکننده ها (فالوور ها) و افزایش بازدید پیج اینستاگرام در اصل به مشتریان خود افزوده ایم. حتی در نسخه جدید اینستاگرام امکان تیدیل پیج افراد به یک فروشگاه کامل اینترنتی نیز فراهم شده است.

چطور بازدید واقعی اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

قطعا خرید فالوور و لایک راهکار خوبی برای جذب و اعتماد سازی کاربران در این شبکه اجتماعی است، اما برای افزایش فروش و افزایش بازدید در اینستاگرام اثری نخواهد داشت.

برای افزایش بازدید اینستاگرام باید از سرویس های انتشار دهنده یا همان ربات های اینستاگرام استفاد کرد و پاسخ دهی منظم به دایرکت را نیز نکت بسیار حائز اهمیتی است.

داشتن پیجی فعال با تصاویر و ویدئو های با کیفیت، همچنین استوری های حاوی آفر های ویژه باعث افزایش و انتشار خودکار پیج اینستاگرام شما و حضور پیدا کردن در بخش اکسپلور اینستا و در نتیجه افزایش فالوور ها و بازدید پیج شما خواهد شد.

افزایش بازدید اینستاگرامافزایش بازدید اینستاگرام

فالوور و لایک های واقعی و تاثیر گذار

همانطور که در بخش قبلی مطالعه کردید هدف اصلی افزایش بازدید اینستاگرام داشتن فالوور و در نتیجه لایک های واقعی است. به دلایل وجود سیستم امنیتی و زد ربات قدرتمند اینستاگرام کار ربات های تبلیغاتی شتاب دهنده و ارسال لایک و کامنت خودکار با اخلال مواجه شده است و بهترین راه در حال حاضر داشتن پیجی فعال و با کیفیت است تا به جذب و اعتماد کاربران منجر شود.

افزایش بازدید استوری و IGTV اینستاگرام

برای افزایش یازدید استوری در اینستاگرام کافیست استوری های مفید و جذاب منتشر کنید، پیج خود را بر روی حالت خصوصی قرار ندهیدو یا از بیزینس پیج استفاده کنید، پست های مرتبط با استوری بگذارید و سعی کنید دیگران را تگ کنید.

آی جی تی وی (IGTV) نیز قایلیتی در اینتاگرام است که به انتشار فیلم های طولانی تر کمک می‌کند. برای افزایش بازدید واقعی این سرویس در اینستاگرام نیز باید از محتوای مفید و جذاب استفاده کنید تا خود کاربران پست شما را شیر کنند ویا دوستانشان را برای دیدن پست شما تگ نمایند.

افزایش بازدید اینستاگرام واقعی





:: برچسب‌ها: وب,نت,وبسایت,اینستا,اینترنت,درگاه,سایت,اینستاگرام,مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: